Sunday, January 30, 2011

point blank

slalu org pakai istilah point blank ni dlm kerje2 tembak menembak ni.

aku nye point blank? sebenarnya aku lebih kepada BLANK je

.... hari ni rasa sgtlah lembab... selembap cuaca pada semalam dan hari ni.

nape?
aku pun tak berapa pasti. tapi yang aku tahu, ia tiada kaitan dengan riot di mesir ataupun banjir di australia. mungkin kerana kenaikan harga macam2 barang di malaysia ni --- ya, mungkin gak kan :-)

ke sebab aku ni pregnant dah nak masuk 7 bulan dan aku sudah mula tak sedap tidur, bukan sebab aku takde selera nak makan sedap2 sebelm tidur, bukan juga kerana tempat tidur ku tak cukup empuk, tapi mungkin kerana badan ku yg 7bulan ni dah tak selesa gaya tidur.  aku pusing kiri, susah nak bernafas, aku alih ke kanan senak perut lak. nak terlentang? rasa macam tiduk ladylike lak, ke sebenarnya sebab bontot ku tak selesa sebab perut ku dah berat?

fuh....
hmm...

aku kembali blank...
.
.
.
.
.
ke ini sebabnya bila dah lama tak keluar berjalan2 berjumpa manusia biasa?
semalam aku dah ke birthday party
tapi nape aku still rasa cam tak best?
ke sebab aku belum dapat membeli seluar tido yang best di reject shop pada harga yang jauh muraaaah?
hmmm....
ke sebab aku still lum sempat menggunting rambut dan tiba2 terasa rambut ku mengerbang macam hantu dalam hutan? (eh, ni mcm lagu citer p ramlee???)

aduuuh...
kenapa ya?
mungkin juga disebabkan hidup ku laksana robot yang diprogram...
bangun pagi - gosok gigi - cuci muka - belum mandi hahahah!!!

mungkin mungkin

tapi takpe...
jauh dalam benak fikiran ku yang tak seberapa benak ni (org kelantan cakap benok utk fikiran yang tak berapa cerdik) --- ada satu projek yang menunggu!!! itu aku tak sabar rasa nya ehehhe...


err...kena tukar kalender ke ni? tahun baru tak lama lagi... rabbit sudah melompat2...

(kurang lagi la tidur den dengan alunan mercun nanti ni....)

2 comments:

Syahida said...

Mekja, if u cant beat them..join them! apa kata ngkau join dorang2 yg main mercun tu..haha...*aku tgh membayangkan kau dgn perot boyot dok membakar mercun..hehe

ja amran said...

ko jgn syida...dulu penah main mercun kat kg ngos, skali backfire, mercun tu naik dan turun balik towards org2 yg menonton...mencecet atuk pakcik makcik melarikan diri --- budak2 blur... kena tinggal hahaha!!!