Wednesday, January 19, 2011

avoid swearings --- play that funky music!!

dulu kat tempat keje, i became quite accustomed to so many swearing words. sometimes i felt it did help tho aku tak nampak dosa berbakul2 hasil dari aku mencarut tu la kan... but it did help sbb lepas tu aku rasa lega and it did help cos lepas tu aku hilang marah.

compared to me now, aku simpan my anger then the anger akan jadi ciritbiritan umpatan yang bersiri2 macam siri korea. dan pendengar tanpa rela would be my husband. this is not my real self. i dont like this part of myself. aku dulu jenis yg live and let die!!!!.... (apa kena mengena lak weh....)

no, aku dulu jenis yg lepas... if aku takleh lepas kat org yg aku marah, aku dengar lagu yg loud...cos loud music will make me drown in my own anger.... lost in another world.... find another thinking to think about.... lepas tu the anger would seem relatively small.

skrg aku takleh nak layan loud music kuat2, takut bad influence to my kids. and takut gak pengsan mertuas ku di rumah nanti, terkujat lak dgr AXL rose melalak ke bagai. so anger aku tak lepas.......!!!!

demmmmmm!!!
pagi ni ada lagi yg naikkan darah, since semua org dah kuar rumah, hubby bwk anak2 ikut dia kuar jap, maybe perasan muka aku yg ala2 drag me to hell --- aku layan lagu2 cenggini.... perghhhh!



2 comments:

Syahida said...

i bet bby dalam perot pun tumpang 'rocking' sama...hehe...dont worry be happy MekJa :)

ja amran said...

eheheh... baby ni active tul la syida, esp malam... waduh, kok mau tidur nngak bisa...