Tuesday, January 18, 2011

kalau dah menggatal tu padan la muka

seperti rutin biasa, aku duk mengklik2 remote astro, only to find nothing to watch.

skali semalam ada citer yang cam best je.... 'Drag Me To Hell' ---- hell, no! hell, yeah?

aku duk dgr org citer movie tu best. aku pun teringin la nak tengok. so, semalam aku tunggu la jam 10pm, sambil cubaan mentido kan harith dan hazeem pun dah lalok je terbaring tengok rancangan Invite Mr Wright... tu pun best.

utk makluman semua, aku ni mmg dari kecik penakut. dari kecik aku disogok cerita2 seram mistik hitam ni...and aku sendiri pun ada encounter, tp takde la kena direct kat aku, cuma aku nampak kelibat, kena tindih, kena cuit dan menjadi saksi org kena sampuks. so...benda2 seram ni aku cuba hindarkan.

tp dah tau pastu menggatal gak kan....

cerita tu mmg best.

hazeem suku jalan dah give up. tak sanggup dia meneruskan wayang horror tersebut, lalu dia bungkus kepala ngan selimut dan terlelap dalam kepanasan :D

aku dah syok teruskan menonton. nasib baik harith dah tido...

satu trick aku utk menghabiskan tontonan (ini aku amalkan since kecik) ---aku tutup telinga, bukak mata. kdg2 tutup telinga, bukak mata sebelah, kdg2 tutup telinga and bukak mata skiiiiit je...

sebab bila tutup telinga, sound efek dah tade. so kurang skit seramnya, cuba la :-p

bila citer dah abis, aku pun tido...
haaa tu dia, setiap sejam aku terbangun dan terbayangkan muka nenek haram jadah tu! nyamuks lak banyak... lagi mengganggu gugat tido aku yg dah nyawa2 ikan tu. menyesal tak sudah.... pagi ni aku sangat teramat very the groggy....



oh nenek yang scary, jangan la ko muncul lagi malam ni, aku nak tido!
kalau yg muncul tu tom cruise ke, ryan reynolds ke... sejuk gak tidur malam ku...ini muka nenek kebayan keturunan gipsi. tak pe la.... aku tak mo....

aku nak letak gambar lain tp cam aku sendiri pun takut nak save

4 comments:

Ee said...

hahaha..aku yg dah byk kali tgk pun still terkejut beruk jugak tiap kali nenek kebayan tu kuar..geram betul..

ja amran said...

aku tobat semula aku tokse tengok doh cerito tu... dol betul la. nenek tu tok give up tu, tubek sokmo hheheh

Cik Buya said...

part nenek tu mmg buya agak2 dia akan kuar.. sebelum dia kuar baik cabut lari dulu. hihihihi

tapi perempuan tu kesian arr, jatuh kat rail kereta api tu pastu kene tarikk. ee.. kesian.

ja amran said...

buya, sbb dah teragak tu yg jadi suspens tu...sbb mcm tak tau exact bila dia nak kuar tapi dah leh 'bau' yg dia dah nak kuar eheheh