Saturday, November 27, 2010

what to expect?

since day one aku pregnant, i have a feeling anak dalam perut ni macam ada gaya2 boy...sebab ciri2 nya sama je macam time pregnant hazeem and harith.

mabuk takde, alhamdulillah...
tapi asyik nak tido je...just that kali ni nak tido susah sebab kena jaga harith yang payah nak tido siang.
emo? toksah cakap la. memang up and down macam rollercoaster!

makan tak berapa nak lalu. nasi aku cuma lalu makan tomyam.
if lauk pauk ada santan cam masak lomak cili api ko, memang loyo rasanya (sorry, bang)
sebab tu masa cek-up semalam berat aku cuma naik 2kg selepas almost 5months pregnant. nasib baik baby growth ok.
lagi satu aku mengidam nak makan saikrop yakni hotdog siam. ehem, halal ok. order sama sedara mara di thailand. jarang org malaysia suka mendelah ni. sebab bau nya--- masyaallah! hahahah... it is an acquired taste. hotdog siam ni, perut lembu dikeringkan. lepas tu disumbat ngan nasi yang digaul dengan daging hancur, garam and some cuka kot. disalai and keringkan. nak makan baru digoreng. kasik garing baru la tak berbau busuk. makanan peram. bau pun peram le hehehhe... dalam family, aku sorang je leh makan benda ni beriya2. dan ada beberapa kerabat di kelantan :D

berbalik kepada cerita pregnant tadi.

semalam buat scan, doktor gelakkan aku sebab anak dalam perut ni nampak gaya lengkap ber'pistol'!
hahahahha!!! it was a dream come true utk hubby aku.

my reaction? mana2 pun ok je.

hazeem nya reaction?
parah la mama lepas ni, kena tangkap boy lagi. parah la hazeem kena tolong mama kejar adik. parah la abah... (aku pun tak tau apa yg parah sangat hehehhe...)

harith?
seperti biasa, kagum tgk gambar scan tu.

hmm...another boy.
apa nama nak kasik lagi ni?
amir hussein?
amir hamzah?
amir hazran?

lama lagi nak pikir...eheheh....

2 comments:

Nuraizah@Yong said...

Aku ske nama Hazran :)

Cant believe you'll have three soldiers!

Alhamdulillah and conngrats nonetheless!

ja amran said...

i know what you CAN believe --- u told me in your sms eheheh...

cet suwey. hahahah

tq btw!