Tuesday, November 2, 2010

steamboat & BBQ

last 2 weeks, kami makan free. along and family belanja kami ramai2 makan di Kampong Stimbot & BBQ Bufet di Setiawangsa. Dia belanja sempena birthday Little Husna, yang sebaya ngan Hazeem.

Akibat terlalu kagum melihat banyak sungguh choice di table buffet dia, aku lupa nak amik gambo...tambahan pulak perut dah lapo sangat (ini alasan sebenarnya....)

meh tgk gambo yg sempat den amik dulu..

 ini alat memasak. kalau terlalu rakus dan ghairah, boleh mengakibatkan kecelakaan (hahahhah!!!) betul, kena careful skit sebab hotplate bila diletakkan benda basah, maka terperciklah api2 asmara (eh merepek!!!) maksud aku terpercik air panas kat muka paling tak pun kat baju.

kat tengah tu air rebusan steambot.

 yang nyatanya aku tidaklah makan kerang je, aku dah bantai ayam, daging, sotong, ikan, fishball, mee goreng, nasi goreng, udang, sayur (rasanya ini aku tak makan) --- dan byk lagi...

lepas tu ada kueh mueh, tapi aku wat2 tak nampak sebab aku nampak eskrim. belasah lak eskrim.

oh, diorg pun ada byk choice of sauces, sos pedas, tak pedas, masam, manis, hitam, merah....pilih je ikut selera.
ayam n daging dia lak dah marinated ada black pepper, chilli, err...lupa la apa lagi. tapi sedap la.


kat mana exactly?
CENTRUM SETIAWANGSA
Lot T6 & T7, Groung Floor,
Jalan Setiawangsa B (8/55A),
Taman Setiawangsa,
54200, Kuala Lumpur

satu kepala RM28
budak2 rege lain (which aku lupa...Rm10 kot)
below 6 years old FREE 
tapi kalau anda org besar tapi akal cam budak bawah 6tahun, sila byr jugak ya :D ---joking! but still kena byr ok

and dia pun ada happy hour (cuma takde la mende2 yamsengggg tu)
happy hour 530pm-7pm (if tak silap) rege RM20


ini gambar from the site. pi la try, somethg different la :)

3 comments:

Cik Buya said...

yo bace ni confirm dia nak pegi. hihihihi

ja amran said...

buyo memang...dah sampai sini jgn lupa singgah no 3414 jln ampang hilir 4:D:D

Cik Buya said...

heee inshallah. banyak kali nak singgah asek tak sempat je. yoo laa niii. punah harapan nak jenguk umah no 3414 jln ampang hilir 4 tu

tee hee :DD