Wednesday, December 15, 2010

kusam nya!

hari ni sangat kusam
sangaaaaat la kusam
nape jadi gini ni?
kalau nak describe rasa macam english weather
patutnya ada kelas gitu
tapi nape macam kusam?

aku selalunya suka jenis2 english weather ni
tapi yang jenis kusam ni melemaskan aku
pish posh pish posh....
aku rasa darth vader pun bernafas better dalam topengnya
nape aku rasa lemas dlm weather yang kusam ni?

elok la kot
anak aku kat taska ada hari sukan
sort of
elok la cuaca gini,
tak panas nau
tapi perasaan kusam tu cuma kat aku kot

mungkin sebab pagi2 lagi hati aku dah sakit
dua2 nya menaikkan darah
dua2 tak sengaja tapi masalahnya tak paham2
bila ntah nak paham
otak diorg pun kusam agaknya
kusam dan kelam dan masam

urghh, baik aku melarikan diri
aku tunggu pun org lain takde yang tunggu
orang lain pandai lak release tension
abis aku?
takkan nak release kot kentut je
masuk angin kuar asap
itula aku
berkorban konon
last2 jadi kusam
berkulat dalam hati sorang2
arghh...tak boleh jadi ni
nak kuar duit tak cukup
gi makan cendol lagi bagus
arrrghhhh....!!!!
KUSAAAAMMMMM!!!!



 read more where i got this cat from.

2 comments:

Syahida said...

jangan kusam2 beb..nanti itu bby dalam perot pun kusam jugaaakkk...hoho

ja amran said...

ehehhe...betul tu syida, tp bila preggie ni lagi emo. end up aku kesian kat org tu, last2 aku gak tunggu kat rumah :D ---toksah citer la kan.