Wednesday, December 29, 2010

ini lah gunanya taring harimau - well done malayan tigers!




aku pasti hampir seluruh malaysia melekat di depan tv semalam, ataupun sanggup mengharung traffic jem gi tgk kat public places yg offer big screening of the final game semalam. AFF Suzuki Cup 2010 antara Malaysia dan Indonesia.

aku dan suami cuma mampu di depan tv rumah, bersama anak2 dan mertua ku. tapi cukup happening terutama tatkala penalti diselamatkan oleh si kacak khairul fahmi che mat tuuu.... huhuhuh... dan gol pertama dijaringkan eh....dirembat oleh Safee, yg juga dinobat sbg penjaring terbanyak affsuzuki cup 2010.

walaupun tiada bra berlaser kelihatan dimana2, aku pasti cameraman pun sibuk mencarik sebb selalu sangat dia zoom kat awek2 cun kat stadium tu.

ada gak time goalie kita kena laser, aku tak sure punca laser tu. pastu aku rasa ada gak time ref berat sebelah, tapi kita still menanggggg!!!!

syabas!

5 comments:

sya amran said...

kakja patut tgk kat ampang..hehehehehe...samO naik, hok nepik kt tv depey nga tv belakey..hahahaha

ja amran said...

diya tgk jugok ko?? hahhahah!!! papa ado semale? hok maid sini duk sibuk gosok wakakaa!!

Gazza said...

SYABAS HARIMAU MALAYA......!!!!!

sya amran said...

diya tengok...hehehe...dio tengok tv belakey..sya, papa, mama tengok tv depey..haahaha..haruuuu...

ja amran said...

mama buleh tgk ko? blood pressure maintain? ehehheh