Friday, March 12, 2010

please stop stalking me

i know u like me but i dont like you
you came out of no where
with your homeless look, you asked me to pity you

when we were outside, i always have to 'belanja' you food
you never get me anything but you expect me to accept you as you are
when we were together, you always want to 'mengendeng'
aku rimas tau tak

you know i have a husband and 2 sons
you even lepak with my sons
and i told you many times, i dont like you
and yet you keep stalking me
appearing from entah mana-mana
rambut dah la tak pernah 'terurus' ---grunge look ke?
dah la ko tu gelap

tolong la....
stop stalking me
kalau ko nak makan sangat, bila aku tabur friskies tu, ko dtg le makan
masa aku jemur kain ke, buang sampah ke, main ngan anak2 aku ke
toksah la dtg menyibuk
ko bukan kucing umah ni pun, itam uiiii
dah le itam, bulu tak balance
misai ada yg takde
tapi sebab kesian.... ko dtg je la utk makan ek
toksahla ko sondol2 kaki aku tatkala aku berjalan
lepas tu ko geram ko bantai GIGIT lak
sakit tau tak, nasib aku tak terpijak.....

so, please stop stalking me!



4 comments:

Cik Buya said...

eish. igtkan sapa la. kucing rupanya. hihi..

ja amran said...

kucin itam kat umah ampang tu... dah la kucing dtg pastu tak tau malu lak. time makan dia yg paling auhtority, abis kucing lain dimarah nya hahahah...dah le huduh!

Khairani Bahaudin said...

hahaahha... takpe kak, sian dia takde tempat nak mengadu..

ja amran said...

kucing tu sgt la comot, ani.... ehehhe