Thursday, March 11, 2010

dulu macam hensem....

penah tak berlaku kejadian, masa zaman2 sekolah dulu kita melihat seseorg tu macam hensem sgt2? dah bg lelaki, tgk mana2 pompuan tu mcm cun sgt2??? ada tak?

ahaa.... jgn tipu diri sendiri... aku ngaku aku ada gak tgk dua tiga (ke empat lima) org yang aku rasa cam hensem nya mamat ni... (of course la, yg paling hensem musti la suami ku). dan pada ketika itu, jejaka itu akan menjadi pujaan hati. walaupun mak cakap jgn menggatal ---gatal tu tetap ada walau sekelumit... (kuangkuangkuang) tak payah jadi boyfren girlfren pun takpe... (ini kes minat boyband atau mana2 artis yg ensem termasuk la tommy page ke, johnny depp ke) janji hati boleh minat.

isu apa sebenarnya ni?

setelah bertahun2 berlalu.... bila kita jumpa balik org tu, ada tak terdetik dihati kecil kita, 'macamana la aku leh minat kat org ni dulu? macam ni hasil nya???'

ahahhahahah....!!!

ada tak? ada tak?

of course, kengkadang ada gak yg as they age, makin mengancam dan cun. tak dinafikan.
tapi kes yg aku nak sebut ni, kes masa dolu2 minat sgt2... tapi bila tgk org tu skrg, rasa macam ---apa kes la?

aku?
ada ke org minat kat aku dulu?
skrg? utk kesejahteraan bersama, meh la kita toksah jawab soalan tu (muahahhaha!!!)

2 comments:

Syahida said...

MekJa, lawak la entry ko ni...tp aku ada gak mengalaminya (eceh!)...ni set2 mata keranjang la dolu2 ni..hehe..

ja amran said...

biasa la syida, zaman2 hormon memuncak2 hahahahah!!!

skrg masing2 dah tua... (eh, dah 'matang') apa lak tua...