Thursday, April 21, 2011

tak lama lagi ke ni...?

woke up at 3am last night, only to find i wet myself....!!! hahahah!!!

sebelum korg puas gelakkan aku, NOPE ---aku bukan terkencing. actually, aku pun tak tau apa kes semalam? my water broke ke? ke aku berpeluh yg melampau2?? cepat2 aku raba tilam... tak basah, bantal? selimut? takde lak yg submarine... so, apa kes sebenar?

cepat2 aku kejut mr hubby.

dia yang sememangnya most of the time in blur mode, apatah lagi bila baru kejut tido --- dia tanya aku, apa nak buat? ntah.
before this, hazeem and harith mana aku ada experience water broke meroke ni... semua bantai induce. kalau broke pun sebab di-broke kan. huhuhuuh....


yang satu aku perasan, aku takleh nak tidur, so, dalam jam doblas lebih, anak aku melampau2 aktif kat dalam perut. berombak2 perut den. ke kiri ke kanan, ke atas ke bawah. senak, beb! penat aku pujuk baby, nape bergelora je? dalam 30 min baru dia slow down...

cecair yg keluar tu tidak berwarna mahupun berbau. dan disebabkan badan terlalu penat, i only realised aku tido dalam kebasahan bila dah separa kering.... huhuhu... so aku x sure time sebenar kejadian.

hari ni, aku monitor baby, kurang lak gerak. and no more basah2 cam last night.... hmmm...

hopefully belum nak keluar lagi... sebab byk lagi benda aku nak buat ni. huhuhu... kejap ya, baby....
kasik mama makan dimsum dulu, kalau x dpt dimsum, steamboat johnny's pun belasahhhh!

No comments: