Wednesday, October 27, 2010

semalam aku buat kek

semalam ada org nak amik kek dia tempah sebab dia dah berkenan sgt ngan kek cokelat aku tuh...
aku dah lama tak wat tempahan kek sebabnya si kecik Harith ni suka sgt 'menolong' tatkala aku busy membuat kek...di mana di masa yang sama dia jugak akan nak berdukung, tak mo tido, nak main, nak naik turun tangga dan macam2 lagi benda pekerjaan di luar scope membuat kek yang mencabar kesabaran dan ketahanan fizikal dan mental.

jadik semalam aku buat kek.

to keep the cake fresh, aku masak kek petang semalam. and deco was quite simple. semua aku prepare semalam, shopping barang pun pagi tuh.

so, bila semua siap, aku mengalami kerosakan sana sini ----hahahahaa...

belakang ku sakit
pinggang ku ya rabbi!
perut aku pun join skali cramp...

dan biasa la, bila kelamkabut gitu, aku x lalu makan sgt (i repeat...SGT), tapi aku stil makan :D
maka perut mainkan lagu2 keroncong laksana kenduri kawen. terasa nak makan hotdog, hotdog xde. nak gi beli?tobat malas....
sodap la plak aii....

bangun td semua kesiangan... sakit nya pinggang den
hazeem pun bangun lmbt, merengek xnak sekolah...aku malas nk layan, sukahati ko la, nakkkk...
tapi lepas mandi buat skit latihan jawi (ini utk mengurangkan rasa bersalah aku kasik dia cuti). asyik main game je....

walau apa2pun, aku puas dengan hasil kek and i hope yang beli tu pun suka. selamat bertunang ya...

2 comments:

Syahida said...

mana gambo keknya MekJa??

ja amran said...

aku tak sempat la nak amik... siap je terus org tu amik. :D