Tuesday, October 5, 2010

perubahan drastik

kadang2 nak je buat perubahan drastik kepada diri sendiri....

tukar penampilan diri agar lebih 'tenang'...tapi takut lak terkejut. ehehhee...

skrg pun cukup tenang cuma kadang2 tu ada gak time tak tenang bila ada situasi2 yg menyebabkan wardrobe malfunction. apa yg aku merepek? wardrobe malfunction? ---alaaa biasa berlaku tatkala badan ni tidak la cellulite-free or spare tyre-free tapi bila wardrobe bermasalah maka emosi kita jadi tak tenang. haa...gitu.

paham?

ok, gini cakap la. ada jugak terdetik dihati utk berjubah or ada gak yg jubah with pants. aku tgk if kena gaya, masih ada gaya. ada pahala. tapi itu full transformation, ready ke aku?

or boleh dibuat selo2... ??

6 comments:

Cik Buya said...

kak jaa. transform slow-slow deh.
jubah labuh yang manik2 tu cantikkk. hee. sesuai kalau kak ja sarung. hehe.

kak ja, guna losyen mustajab tak?? losyen tu berkesan tak hilangkan selulit??

Syahida said...

meh la berjubah mekJa...aku pakai because of its practicality. kalau berjubah, tak payah risau lagi psl selulit segala..hehe. lagipun, la ni dah byk jubah2 trendy and cantik2...sediakan aje duitnya :)

ja amran said...

losyen mustajab??? tak sure la plak.mu selulit mende buya, badan sekeping je... :D

syida, mmg byk yg enak mata memandang, enak lagi poket membayor hahahah...slowly aku wat kot. mu pakai eh? aku x perasan lak...

Syahida said...

pakai sekali sekala, esp baju basahan mengajar...time raya pun kali ni tempah stail jubah aje..memang mahaaiii..itu psal la aku layan jubah first lady je buat masa ni..haha...tggu makcik kayo la baru beli yang enak2 ;p

Cik Buya said...

hehe. mane ade sekepingg.
berisi dah nii.. selulit lak tu kat lutut ngan pinggul. hehe

Anonymous said...

dearest sifu mekja.

the biggest room in the world is the room for improvement. drastic or not, we'll have to start somewhere.

1st pasang niat kukuh2.. visualise. faham matlamat perubahan. and be ready for the consequences (macam org korporat kata - "change management")

All the best! Allah knows all. each and every beat of the heart, heard or unheard, every single prayer u recite, He LISTENS. ALL THE BEST DEAR!!

no one says it's gonna be easy. and it won't be easy. but fear not! coz ALlah is just a prayer away... take care. luv u..