Thursday, July 8, 2010

otak ligat berkata-kata

hari2 aku duk pikir apa nak dicelotehkan dlm blog ni. macam2 idea datang tapi jari jemari ni tak mampu nak bertindak... (lembab kah?? hahhahah)

actually kat rumah aku x byk cakap. aku jenis orang yg byk berkata2 dalam hati. so kdg2 org takkan tau samada aku ni cerdik ke tidak. some people tend to talk A LOT, hence showing the 'depth' of their mentality. sebab tu dalam islam pun tidak menggalakkan org cakap banyak eheheh....

tapi biasalah, dalam dunia ni ada mcm2 ragam. kalau semua org diam, takde lak bunyi-bunyian ye tak... but seriously, sometimes when you talk too much unnecessarily, accidentally kita membuka pekong sendiri.

balik kepada cerita aku, hari2 ada macam2 dlm benak kepala ku. but nothing materialised into my blog writing. kengkadang topik yg bermain kat kepala aku ni agak censored (wakakakakaka!) so i dont think korg nak baca benda2 cenggitu kan.

and sometimes bila idea bagus dtg, internet lak takde....


pak pandir tul...

No comments: