Sunday, July 18, 2010

apa jadi bila dah lama tak jumpa

today, we visited an old friend, sempena mereka mendapat anak yang ke-3 (fuhhh... tahniah!)

apa jadi bila dah lama tak jumpa kawan lama?
(syarat mesti la kawan tu baik ngan kita... eheheh...)


memula sampai tu kami terpaksa menunggu sebab member kena hantar baby baru gi cek-up...so kami melepak dalam kereta sambil baca newspaper and hazeem membebel2 -bila nak gi umah uncle ni? - dah sampai ke uncle ni? - uncle tu naik kereta apa? -apa muka dia? (hahahah!!!)

then, reunion begins... oot oot....

wah, lama tul tak jumpa. masing still berparas rupa macam dulu cuma saiz macam dilebarkan.

pastu borak la tak hengat.
dari kul 12 kami melepak sampai la kul 4.30ptg. siap makan tengahari..haru...

so, apa jadi if dah lama tak jumpa?
-nasi and lauk diorg hampir habis ...sedap lak tu sambal belacan made in sabah (mak mertua dia from sabah masakkan)
-air 3-1 dia pun kami belasah
-anak aku lak dengan jayanya take-over anak org tu nye komputer, end up dia main game komputer sendiri2 je
-biskut dlm balang pun hampir habis
-roti pun hampir habis...tinggal satu diorg siap kasik tapau
-anak aku siap membuang air besar kat situ
-abis update cerita kengkawan siap diselang seli ngan gelak ketawa yg separa mengekek2 (sebab aku terpaksa kontrol...!) err...yang bagusnya member kitorg ni dia bukan type mengumpat, semua cerita dia asas membina,so kurang dosa kat situ.


pastu bila dah sedar macam lama je kat situ, baru lah kami beransur pulang.

aku suka and aku dapat rasakan laki aku pun suka. anak2 aku pun suka.

dalam kereta anak2 aku tidur dengan nyenyak setelah almost seharian they enjoy themselves.


thank you ya, an n nisa :D

No comments: