Sunday, July 11, 2010

habis sudah...and i like the ending!

FIFA WORLD CUP 2010 belongs to SPAIN

Viva ESPANA!!!


Walaupun team yg aku sokong sudah kalah dengan teruknya di tangan German, Spain menjadi my next choice selepas Spain menundukkan Germany dengan jayanya kuangkuangkuang...

tatkala aku bersahur, aku menonton final di awal pagi tadi. malangnya mata ni tak tahan saat extra time... sebab makanan sahur aku pun dah habis, mulut aku berenti mengunyah dan partner menonton aku sekejap ada sekejap takde (padam celik la laki aku tu).... bila final masuk extra time, aku kecundang! tido dengan nyenyaknya...

tapi aku siap termimpi2 tu netherland membelasah (and i mean membelasah) Spain...and mimpi aku tepat bila diorg main 10 org lepas Heitinga dapat kad merah ---actually aku tak expect puak2 Dutch ni main kasar benar. ada satu part tu sampai aku rasa tgh tengok citer kungfu, bukan tgk bola bila ada lak yg wat flying kick kat dada player spain. hahahah...mmg kelakar bila aku ingat mulut aku ternganga terkejut tatkala menyaksikan sepakan terbang tersebut.

so, aku suka bila Spain menang and it is their first World Cup ever. and they deserve it after a very good sporting spirit shown. last world cup aku suka Spain sebab ada Morientes dan Raul. skrg ada makin ramai la (HAHAHHA...)


dan Puyol sunggoh comel, aku rasa bila retire, he can act in iklan shampoo sebab rambut dia je yg menonjol :D

2 comments:

Syahida said...

haha..mek ja, ko tengok bola ker, ko tgk mamat2 sepanyol yang yummylicious tu?? ;p

sya amran said...

puyol???????macam toyol laaa itu puyol..ahahaha
(emo sbb dio german kaloh..ahahha)