Friday, April 18, 2008

carik pasal

i think after this malicious act of me putting my friends pics (taking into consideration whether i look nice or not and dont care what they look like :)) - i foresee more old pics are coming out of closets after this. thanks to makcheq for initiating this event! :D
this was taken in Klebang, Melaka. Occasion? Tak ingat la... a birthday celebration. I wonder how did i manage to escape and attend this makan2?? Maybe becos i went with koyong? (those who knew me back then... will understand this)


Err.... i think this was 5Science1. Muka2 samseng kononnya... heheheh. But dont be surprised... some of us were actually bullies!


Sapa lak nih? Hehehe... saja carik pasal byk penjuru. These are close friends of my hubby and myself as well. Guys, if you are reading this - you know who you are :D

18 comments:

Arin said...

Hahah..lagi gegambo lelama..haa'ah kat klebang le time tuh..aku rasa cam bday aku..sebab nye kawan aku Roslinda ( dok sebelah ko)..bukan budak MGHS..tapi aku jemput..
Gambo Raje dalam pixs last tu sama je cam sekarang..gaza ader ek dlm pix?asal aku nmpk dia kurus ha?hehehhe..

ja amran said...

memang gaza kurus... hhahahha

Anonymous said...

Aloooo!! Masa picnic kat Klebang tuh aku takde kat tempat kejadian ok! Aku dah jadik minah D.U..hahahahah!!

ja amran said...

iye ke?
camne aku boleh lepas aaa?
anyway.. koyong, tunggu aku letak gambar masa court tenis aaa

Anonymous said...

Hahahaha...aku ada banyak gambar lama2..masa kita kat Pulau Besar la, masa kita main apaapaentahkecualitenis kat tennis court..kau nak scan ke??!

Anonymous said...

Arin..

Sama je eh? hehehe.. aku pun tak ingat bile gambar tu diambik.. since aku rasa aku mmg tak de pun copy gambar tu.. hahaha.. aku rasa thn 1999-1001

ummi of triplet said...

owh saya ingat sgt yg baju belang2 melintang tuh dok tepi skali tu

hak hak hak

hi jaaaaaaaaa

Anonymous said...

ooii!!..daa lupa aku ker??..apsal muka aku takdo dalam gambo2 ko??!!..apa ko pk aku tak tgk blog ko ker??..

ja amran said...

koyong: ko takde eh? camne aku terlepas aaa?

raja: ko mmg tak berubah cuma masa tu dressing cam YB hahahah

liza: ko ingat aku lupa ko? takk... ko tunggu....

cheeky wife: midah, ko eh?

ummi of triplet said...

hahahhaha...-> gelak cara mek ja gelak dolu dolu

Anonymous said...

jgn jaa..nanti tenggelam gambo2 yang lain...ekekekkee :)

Arin said...

Liza: cet..bersuara gak ek ko..

Anonymous said...

YB baju pepel tu gi melawat kawasan ke? baru ni nye undi dia kalah ke menang? misai tak tahannnnnn

Anonymous said...

Misai pendek tidak percaya
Ibarat kuda hampir mati
Kalau cik adek tidak percaya
Operate lah dada dada Xray lah hati..

Anonymous said...

dey!!..mau bercinta pegi the curve laa..apa buat kat blog org..

ja amran said...

aku baru nak komen... hahahha
skali blackmagicwoman dah bersuara daaa!

pls aaa jgn operate apa2 kat sini :D

Anonymous said...

hehehehehe.. jgn la cam tu.. hambe hanya menumpang lalu...

Anonymous said...

toskine..adakah disebabkan oleh misai terbilang ko membuatkan ko berkata2 ala zaman tok kaduk..ish! ish! ish!..