Sunday, April 13, 2008

anak aku

anak aku nama dia amir hazeem bin hairuzzamil
hidup aku lepas dapat dia bertambah kelamkabut
kucar kacir
havoc giler
tapi... tanpa dia hidup aku tak best
balik umah lepas jaga spa... penat - sekali dia buat lawak perghhh hilang penat aku
(anak aku ni pak lawak) hasil ajaran MR BEAN
suka menyanyi (sometimes lebih kepada melalak) lagu fav dia Gemuruh FAIZAL TAHIR
fav toys dia bob the builder (basically any construction toys) & thomas & friends
so, pakcik2 aku panggil dia BOB
kengkadang dia layan spongebob pastu main flute ngan idung dia (mcm spongebob)
dia pandai speaking omputeh - kengkadang aku pun terkejut ngan vocab dia
mana dia belajar - MICKEY MOUSE CLUBHOUSE
dia suka layan atuk dia (bapak mertua aku) - kasik org tua tu rokok, layan dia buat repair around the house (mcm HANDY MANNY)
lagi satu dia suka FIREMAN SAM
ini semua hasil dari ASTRO la
citer fav dia TAXI - queen latifah tuh
hmmm... dia suka makan tempe, tapi dia sememangnya putih (tak mcm khir toyo)
sebelum makan dia baca doa makan, siap ada lagu tuh

hazeem ni quite sensitive... kalau aku menangis ke, dia dtg dekat pastu lap airmata aku
ehheheh

itu la anak aku
harapan aku dia membesar jadi org berjaya - dunia akhirat
dia headstrong, so i hope dia jadi a good charismatic leader
sihat tubuh badan dan mempunyai kehidupan yg diberkati Allah
(sapa taknak anak dia berjaya ye tak?)

No comments: