Thursday, December 3, 2009

things u thought u wont hear until ur son atleast hit puberty

di rumah, anak2 aku mmg kaki kentut bersepah...

semlm, hazeem kentut depan aku, stret aku bgtau dia,
"hazeem, nanti mama kentut kat hazeem terus hazeem tercampak pegi rumah sebelah"

dia jawab
"mama ni, nanti hazeem kentut lagi mama tercampak pegi jauh sana" sambil memuncungkan mulut menunjukkan betapa jauh aku akan pegi

aku lawan balik
"nanti mama kentut hazeem tercampak sampai planet mars"

dia melawan lagi
"hazeem kentut besar sekali mama tercampak sampai kubur"


erk!!!


adakah dia paham? wakakakak aku hanya mampu gelak besar...

6 comments:

Syahida said...

pergh!!!lawak ganazz...
dlm family aku, aku jer yg kuat kentut..lain semua kentut sopan,boring la pulak...hehe

Cik Buya said...

haha.. kak ja, memang adik beradik kak ja ni kuat kentut la.. dalam kete ya slalu jadi mangsa yo tau T___T tapi dia igt ya takleh balas balik? ya bagi silent killer terus bukak tingkap kete laju2. mwahaha..

tapi lawak hazeem tu memang kelakar ;p

Cik Buya said...

err adik kak ja je kuat kentut.. aish.. tertaip adik beradik plak..;p
jgn mare eh.. hihi

Nuraizah@Yong said...

Yang ko gi layan dia dengan conversation kentut tuh apa hal?! Hahahaha!

ja amran said...

syidah, tak payah bersopan eheheh... kasi lepas je :D

buya, erk! no komen...

koyong, lepas dipikirkan kembali, aku pun musykil macamana conversation itu buleh berlanjutan ahahah...!

Bougette said...

funny yet amusing at d same time...