Sunday, December 20, 2009

dinner company suamiku :D



aku menyibukkan diri ke company dinner suamiku :-p
tema Blockbuster Night dan blongos nye group kena PGL (Puteri Gunung Ledang). memula aku ingat nak berkemban, tapi memikirkan aku tak sempat nak diet, maka hajat aku berkubur (wakakakakaa!!!) -for greater goods!

jgn memain, laki aku lepas tu pakai tanjak, berkeris and bercapal. aku lak berterompah, errr... aiseh lupa lak nak amik gambar full :-) hmm... nampak tak bunga sekuntum kat kepala??

aku enjoy malam tu, mostly because i was seated with a group of sporting people...

3 comments:

Syahida said...

Ja, kalo ko berkemban nanti Tiara Jacquline takleh carik makan ;-P

amiechomel said...

alaa kenapa tak berkemban? anyway kak ja ni jadik apalah konon2nya ni dgn bunga sekuntum kat tepi telinga tu? nenek kebayan ke?

ja amran said...

syida, if aku berkemban, kitorg yg takleh makan muahahah!!

amie, sebenarnya blongos tu hulubalang istana aka pengawal, jadiknya...bini pengawal kena la berbaju kurung berterompah dan ber-shawl hahaha...sebab nak tambah cun letak bunga sekuntum :-p