Thursday, September 23, 2010

rocky made in malaysia

tadi aku tgh breakfast ngan little harith kat area pertama kompleks. sambil lepak2 tu anak aku suka la tegu itu ini...excited minum kat luar. dpt tgk air pancut la, komuter la, lrt la, motor la...

tgh duk melepak tu skali anak aku mcm excited tunjuk somethg kat seberang jalan. melompat2 si harit excited. aku pun tinjau la apa benda nya...skali aku nampak Rocky tgh prektis kat seberang jalan i.e. bangunan Mara. sibuk tul dia prektis punching kat tiang lampu tu. siap main loncat2 lagi. lepas tu nak cross jalan. nasib baik ada kereta byk so tak jadi. aku risau gak kot2 Rocky tu jadi excited, dtg KO kan sesapa tgh breakfast kang naya. siap pakai topi plastik merah tu (plastik yg kita beli makanan tu) ikat ke belakang. berkaki ayam. berseluar trek berbaju windbreaker. style sunggoh... hahahhaha....

excited anak aku tgk org tu tanpa segan silu meloncat2 sambil mengacu acukan penumbuknya. alahai...mesti dia terpikir, aku ingat kan aku je syok melompat, ada gak org lain...

semoga allah menjaga kebajikan Rocky Malaysia tersebut. selamat hari raya....

2 comments:

Cik Buya said...

rocky tu ape kak ja??

ja amran said...

masyaallah...mu tak tau rocky tu sapa??? aiseh...cuba tanya buyo.:D