Tuesday, April 27, 2010

mimpi yg mengganggu jiwa

to those married people (i am sure mostly are ladies ---yg akan ada kena mengena ngan topik hari ini), once or twice or more sure korg ada mimpi yg mengganggu ketenteraman jiwa, hati dan perasaan mental (hahahah!!!)

mimpi suami ada 'org lain'!

arghhhh!!!! aku cukup tak gemar mimpi sedemikian. aku tak tau kenapa mesti ada mimpi begitu sedangkan aku takde plak terpikir pasal benda2 cenggitu. tapi still once in a blue moon akan muncul mimpi2 tahyul begitu.

so apa jadik if ada mimpi begitu?

sure bila tercelik je mata, aku akan memandang suami ku with a vengeance look--- killer look! yang dia sendiri tak akan paham apakah yg berlaku sewaktu dia tido sehingga make him deserve that 'look'!

hahahha....

memang skrg aku mampu ketawa tapi tatkala aku mengalami mimpi2 tahyul itu aku akan hangin skali lagi dan lagi dan lagi...
i just wish they also had same dreams but i doubt it --- life is not fair. just because men tend to have no (err...less) feelings, adakah itu bermaksud they are not afraid of losing us???

ye ke???

No comments: