Tuesday, October 27, 2009

tangkap muat - aku berangan....

apa yg 'tangkap muat'?

ha.... i have been told by my sister about a new show on astro channel 104, TANGKAP MUAT. hosted by Sarimah, and 2 'agents' and masa aku tengok tadi they were Zulfadzli and Rizalman.

verdict: aku suka!!!

it is a show, sort of reality tv show, where someone will call and nominate your name to be errr... madeover? hahaha... alahai... diorg akan ransack rumah org tu, geledah wordrobe (at this time abis le rahsia-rahsia wardrobe yg ntah hape2) and they will help you and groom you into a new more presentable image.

aku suka!!!

if my hubby watched it, aku rasa mesti dia call and calonkan nama aku. sebab? lepas dah beranak dua ni (err... ke lepas berbadan macam dua?) aku memang malas bebeno nak bersiap. apa baju aku pakai masa dlm rumah, baju tu jugak aku haruk ke klcc ke pavilion ke... handbag je branded sebab dapat free from my mom (ahaks!!). kasut? memang sandal clarks aku tu je cos i normally have hell of a time finding the right size for my beloved feet!

and my hubby memang orang yg bersiap. masa bujang dulu aku le lagi bergaya. dah ada anak ni bertukar lak karekter kami. adush....

so, if dtg krew2 tu kat tempat aku, hahahhaha... akan ku kunci wardrobe lama guna solex.

if u like good sense of humour (i.e. mengenakan org when they ransack the wardrobe) and you like a good sense of style... you must watch this.

astro channel104 every tuesday at 9.00pm (err... ada komisen tak ni tolong promote?)


3 comments:

Nuraizah@Yong said...

Kahkahkah! Sama le dengan aku! Adik aku Dhirah selalu kata aku kodi! Pastuh ala2 paksarela jalan dengan aku kalau aku gi Curve & O.U dengan dia!

ja amran said...

itu kira nasib baik kita tak pakai baju kelawar yong hahahahah!!! (err... please tell me u didnt wear baju kelawar out...)

Nuraizah@Yong said...

So far memang aku tak pernah pakai kaftan lagi untuk pergi ke mana-mana...harap maklum!