Thursday, October 29, 2009

sapa punya perangai?

most of myfriends (which also includes myself) are now blessed with kid(s) of their own.

ni, aku nak cerita pasal anak2 aku...

sometimes diorg buat perangai yang membuatkan aku tertanya... 'perangai sapa la ko ikut ni...?'
but of course, all the times, diorg ni la penawar hati pengarang jantung.

so, anak2 normally ikut perangai sapa - mak ke ayah ke?
in my case, most of the notti attitudes i think are coming from my childhood :-p
my husband was a bit more of a decent kid... more to himself.
i, on the other hand, was more notorious, suka kenakan orang - and now... terima lah pembalasannya... hahahah

mandi skit punya payah - perangai aku
dah mandi susah lak nak stop, bantai main air - laki aku
suka pedajal orang - dah sah2 perangai aku
likes tools and kinda handy person - of course, the daddy
loves songs, and i was surprised both of them love bon jovi - this one have to say both of us
loves talking - errmm... ini aku rasa penangan mengutuk orang lain masa pregnant
creative - me!me!me!
sensitive - me!me!me!

hmm... looks like pembalasan ini dtg nya dari aku mostly.
ehehhe

mama, ampunkan dosa2 anak mu yang byk menyusahkan masa kecik2 dulu (but it was entertaining right???)








2 comments:

Nuraizah@Yong said...

I think I am also guilty for most of Faiq's perangai...hahaha!

ja amran said...

most of my friends pun rasa gitu, aku rasa kaum ibu memang kena menanggungjawab diri sendiri hahaha... sampaikan ada one of my friends,hubby dia mengeluh and said 'ya allah, kenapa la aku yg terpaksa menerima pembalasan ini?!' HAAHAHA...