Wednesday, October 7, 2009

perut 4-bilik

bangun pagi makan murtabak sekeping (yg mini tu...)
air nescafe panasss

siapkan budak2 mandi makan hazeem gi sekolah

grrr... aik, bunyi lagi perut ni
bantai roti boom sekeping, alaa... daripada membazir takde org makan baik aku abiskan
air nescafe ais (dah tambah ais)

settleken kain baju, basuhkan baju harith, lipat kain2 semlm yg lom settle
sapu umah skit (part depan je, dapur mak mertua aku dah settle)
masuk dapur hantar penyapu nampak lak honey stars, cam sedap lak

semangkuk ok ni...
honey stars with cold milk... combination of cold and crunchy never fail to please me :D
kasik hilang rasa susu, minum air kosong

pinjam laptop adik ipar, update facebook n blog...
apasal la nuffnang aku takde pitis lagi... hmmm... lom cukup usaha

harith bangun, breastfeed jap...
kasik dia main sorg2, aku nak blogging...

eh, dah kul 1230 tghari, patut la aku dgr perut aku main keroncong
prepare bubur harith
aku usha lauk mertua aku masak tadi, sedap... tapi dah byk aku belasah pagi ni
makan oats la, uwekkk... tgk tin oat pun aku loya, tapi rasa jantung mcm tersumbat je...
bedal la se-mug. letak anggur yg sejuk dlm peti ais
eh, sedap pulak.

haus? dah duk bedal oat yg likat tu, aku buat air oren sejuk. perghhh...
sambil2 sebat 2-3 biji lagi anggur...

skrg aku musykil... perut aku ni 4 bilik ke??? mana la pegi makanan2 tadi... yg nyata nya mungkin itu sebab berat aku tak turun2. nasib baik aku breatfeed harith, kalau tak.... uishhh takuuut...




tapi, makan je selagi sihat. jgn membedal sudah...

burppp... alhamdulillah...

No comments: