Wednesday, June 17, 2009

anak-anak

ke mana tumpahnya kuah, kalau tak ke nasi...

everytime i look at my sons' faces, the love grows... and it made me thinking...
have i raised them right? have i fed them enuf...? have i thought them all they need to know about the world...?

and ... i always remind myself, anak2 dicorak oleh kita sendiri... apa yg aku suap ke mulut anak biar lah dari rezeki yang halal, dari punca yang berkat.
and, if there are things yang aku penah buat silap before, i try my best to repent sebab somebody once told me, selagi kita tak insaf, anak2 akan buat lagi teruk dari apa yg kita buat... nauzubillah...

and aku selalu berdoa, moga2 Allah melanjutkan usia aku dan suami, supaya dpt menjaga anak2 aku sampai dia boleh berdiri atas kaki sendiri cos nobody can love them like their parents.
insyaallah...


No comments: