Monday, August 15, 2011

semalam adalah tanggal 15

semalam birthday gue... yang ke 34. huh, dah tigo puloh ompek tahun den hidup. alhamdulillah..... Allah masih lagi memberi nafas pagi ni.

sampai je midnight 15hb tu, aku dapat sms dari ms buya. happy birthday katanya --- huhuhhu.... tq, buya!

bangun je pagi, mandi and terus bukak FB. dengan harapan all my close frens ada la wish --- tu dia, dengan pertolongan notification fesbuk, ucapan birthday memlimpah ruah. terharu aku... walaupun hanya ucapan, aku rasa murah sungguh rezeki aku masa tu, dengan ucapan birthday dan doa. i was very grateful!

tetapi.... mano la laki den ni? tak mau wish ke? dah pukul 11 ni.... baik aku suruh hazeem talipon kasik reminder ahahah!!!
hah, botul la dio lupo....

apo la... abang busy ek? hamba paham, tuan.... :D

malam tu dapat kek (err...sebenarnya aku kirim adik belikan ahahah... duit pun lom bayar) pastu hubby and the kids kasik kad. terharu skali lagi, tatkala hazeem tersengih2 menyerahkan kad pastu diciumnya pipi aku. masa tu rasa sayu dihati... huhuhu... harith? aku suh kiss mama, dia hulur dahi dia suruh kiss dia lak. jadi la harith uiiii

so, hari ni aku nak post lagu birthday.

tapi lagu apa? nak letak Allah Selamatkan Kamu version Labu Labi, tapi aku bukan Hj Bakhil (ahahah!!!)

version 3 Abdul lak, dia kena heart attack. huishhh!!! tidak....

so, aku dapat lagu romantik ni --- cas2 la skit...

2 comments:

kedinkyst said...

Hikhik. abg Zamil last person wish kak ja kot. Hihihi..

ok lagi gitu bagi kad.

yo siap tanye soalan cepumasss

"Ada jantan wish besday tak ?"

adoii.. kat fb ade le,kat hanfhone tak dapek la.. Jeless manjanggg. apepontakboleh.. kehkeh

ja amran said...

jantan? ramaaaaiii....

mostly kawan abg zamil ahahhah... ur frens are my frens haahaha!!!